Träningsvärk

Haha, den här veckan har jag faktiskt ridit Samur två gånger, tävlat en gång, tränat fotboll en gång och sprungit sammanlagt 6 km. Dessutom ska jag rida imorn med då det är hoppspecial! Fattar ni att jag har lite träningsvärk? ;) känner mig stolt..;) idag har jag iaf ridit Samur och det gick väl så där, han var ganska seg och lite "springig" i början men så småningom lugnade han ner sig och det gick lite bättre och han mjuknade ganska bra på slutet.

Dagens minus/plus:

-det är sjukt blött ute
-jag är grymt trött
-skolan är tråkig
-jag saknar Grällsta
-det är lång tid innan det är dags att boka Grällsta, 49 dagar!

+det är fredag i morgon
+jag har slutat på fotbollen
+jag älskar att rida så här mycket, rider kanske 2-5 gånger i veckan ;)


Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0