Ridning på Samur x3

Hehe, jag vet, uppdaterade inte i går heller... Men jag red iaf Samur i onsdags, fredags och lördags.
Passet i onsdags gick helt okej och jag fick hjälp av Jenny och Emelie och ta fram några bommar. Jag travade över dem några gånger och jobbade på volter och med skänkelvikningar. I början var han jättestel men i slutet mjuknade han superfint! Orkade hålla galoppen också och jag behövde inte sitta och driva hela tiden (Y)
Ridpasset i fredags fortsatte jag med volter, skänkelvikningar, rygga, tempoväxlingar osv. Samma sak då att han mjuknade fint i slutet.
I lördags Fick han "hoppa" ett litet sockerbitshinder. I början sprang han rakt igenom krysset men i slutet var han riktigt duktig ;) :3 han var sjukt svettig efteråt men han såg ut att tycka att det var kul så det är nog något jag testar igen fast då lite mer "ordentligt", ridpasset blev ganska stressigt då jag inte hade speciellt mkt tid över eftersom att jag hade ridit Tösen innan men det får ni höra om nån annan dag! ;)


Kommentera här!♥
Postat av: Carro

sv. Ja såklart! :-D

2012-09-11 @ 18:07:53
URL: http://caskelha.blogg.se

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0