Presentation

Hej, nu tänker jag börja om från början med bloggen och därför ska ni få en kort presentation, även om alla antagligen redan känner mig rätt bra.. ;)
 
Jag heter Agnes och är tretton år (fyllde i fredags :)) och jag rider på Väster Kumla ridskola. Jag har ridit i ca fem-sex år och jag är förstaskötare på Chatreuse (Tösen) som är ett 24årigt sto. Jag är också medryttare på en islandshäst vid namn Samur som jag rider alla dagar jag är i stallet. Jag är i stallet ca 3-6 dagar i veckan. 
Jag är med i en hoppspecial så jag rider också i den varannan fredag och var tredje tisdag ordnar ridskolan en cupomgång så jag rider då istället för min vanliga tisdagslektion.
 
Det här gör jag i veckan:
Måndag: Stallet, Rida Samur och sköta Tösen
Tisdag: Stallet, Rida lektion, sköta Tösen och rida Samur
Onsdag: Stallet (?)
Torsdag: Stallet (?)
Fredag: Stallet, Rida Samur och sköta Tösen
Lördag: Stallet (?)
Söndag: Stallet (?)
 
Alla de dagar det står "stallet (?)" har jag inget bestämt speciellt så då kanske jag åker till stallet och så kommer jag även lägga in några löprundor två till tre gånger i veckan ;)
 
Min blogg kommer först och främst handla om mina ridpass och så men  ni kommer också få höra en del om min vardag och det bör att tillläggas att jag för det mesta bloggar från min kära iphone 4s eftersom att jag inte orkar ta fram våran data varje dag. Den är seg och jag är lat! :S hehe..
 
i alla fall, Vi ses och hörs!
 
 

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0