Sprungit

Sorry för uppdateringen i går, jag gjorde inte så mycket igår men kom iaf ut på en kort löprunda på ca 3 km. Kändes riktigt bra, jag orkade hålla igång hela tiden i ett ganska bra tempo och när jag kom hem var det inte så att jag typ ville dö, hehe (Y)
Uppdaterar mer i kväll för snart drar jag till skolan!


Jo juste, när jag cyklar till skolan så ska jag passa på att posta ett brev med ett spännande innehåll, ni kommer få reda på vad det är förr eller senare men nån som kan gissa vad det är? :)
Det har med Tösen att göra och det är inte bara ett papper i brevet! ❤


Kommentera här!♥
Postat av: Jenny

Åh, kan de va ditt älskade armband? ;) Tösen får åka pooost! ;D <3

2012-10-05 @ 20:24:55

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0