Ridning på Samur

Kändes rätt bra idag, han var mjuk och fin och lyssnade bra :) det är bara när jag ska fatta vänster galopp som det spårar, känns som om han har mycket svårare att galoppera i vänster galopp. Ibland nästan springer han in i galoppen och det tar säkert tio försök innan det blir rätt galopp. Jag försöker vara tydlig med hjälperna och så men det funkar inte så bra, nån som har några tips?
Nästa gång när jag rider honom ska vi träna lite på att fatta rätt galopp ;)

Annars är jag ganska nöjd med ridpasset, skyndade mig också och fick skjuts av Emme (fyrabussen kommer så sent) så vi hann rida större delen av passet i ridhuset eftersom att lektionen börjar fem! (Y) :)


Jag ser ut som ett mongo, jag vet :S


Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0