Hoppade Samur igår

Emma hjälpte mig att ta fram några bommar, sockerbitar och två hinderstöd. På ena långsidan blev det två hinder och på andra upphöjda bommar. Han var riktigt fin, lyfte bra på ryggen över bommarna och så. Började hoppa små kryss och det sundes att han tyckte det var kul. Höjde lite. Allt satt jätte bra, och han var inte alls jobbig med galoppen utan fattade rätt direkt osv! Efter som att det gick så bra så avslutade vi med att lägga upp en bom på 60cm och han hoppade sjukt fint. Båda två tyckte att det var kul och jag är riktigt nöjd med passet :) var faktiskt bara typ andra gången han hoppade så jag är så stolt över honom!

Efter det var det möte och vi pratade om skökkvällen, gick rundan osv.

Idag har jag inte gjort något speciellt, bara varit hemma.

(Bilden är från en film så kvalitén är dålig!)


Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0