Tråkdag

Usch, har så sjukt tråkigt! Händer ingenting här hemma och därför har jag inte heller uppdaterat er särskilt bra. Det finns ju inget att skriva om! :/ Har inte mycket motivation just nu men har några idéer som kan bli bra, får se vad jag gör med dem ;) Men tillbaka till min tråkiga dag då, har mest läst och kollat på tv. Det har ju inte varit något vidare väder heller, åska och regn (y) funderar på att åka till stallet och bara gå till sommarhagarna och kolla om jag ser hästarna. Saknar ju Tösen grymt mycket! Vill inte vänta tills den 13/8 det är ju faktiskt en hel månad kvar! För er som inte visste det så ska jag på ridläger då, inte bort utan här hemma på vår kära ridskola! :)❤ Jag kom också på att det faktiskt på att det är fredag den 13:e idag, läskigt..nej skämta men om nån vill göra något så finns jag på mobilen! Bara att skicka iväg ett sms eller ringa, jag är som sagt ledig ;)


Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0