Hissar/ Dissar

HISS
 
Måste hissa någre gröna schabrak från hööks! så sjukt snygga :D
Jag ääääälskaaaaaar grönt! ;)
 
1. 229:- (Finns med matchande lindor)
Agnes kommentar: Såhääääääär snyggt! älskar färgen! om jag hade en egen häst skulle det här schabraket vara det första schabraket jag köpte in! ;)
2. 269:- REA: 188:- (Finns med matchande huva)
Agnes Kommentar: Man måste älska det här schabraket! :D 
3. 269:-
Agnes Kommentar: Så fint! dock mycket snyggare i verligheten än på bild! :P
 
DISS
 
Dissar ett schabrak också..
 
1. 229:-
Agnes Kommentar: Inte alls i min smak, dödskallar är inte riktigt min "grej", även om det säkert skulle vara jätte gulligt på en liten ponny. Men asså.. skulle aldrig kunna föreställa mig tex. Tösen eller Zorro i det här, skulle ni? :S
 
 
 
 
 
Haha vad tycker ni om hiss/diss? ska jag fortsätta göra sådana här inlägg eller är de tråkiga att läsa? :)
eftersom att jag är en budgetryttare eller vad man ska kalla det ((a)) så blir det nog en del från Hööks men ni står väl ut? tycker faktiskt att deras produkter är riktigt bra även om en del är kopior av andra produkter ;)

Kommentera här!♥
Postat av: Emma

Sugen på att gästblogga hos mig? Isf mejla din gästblogg till [email protected], senast fredan 19/7 klockan 20 :)

2012-07-18 @ 13:25:37
URL: http://emmascrazylife.blogg.se
Postat av: Anonym

roligt :)

2012-07-23 @ 15:01:00
Postat av: Nora Sandberg

vart köper man sista hissade schabraket!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!? <3

2012-07-23 @ 20:12:37
URL: http://norasandberg.blogg.se

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0