Hemlig gästbloggning :P

Hejsan! Nu innan jag (carro) lämmnar bloggen med ny design och allt: ---> Hemlig gästbloggning för Ange, eller ja!!! (a) Hoppas att du vart nöjd med designen, och om det är någon annan som vill ha en så kanske jag kan göra en (aa) isåfall får ni väll typ kommentera eller ngt, på den här bloggen asoo :P

Själv har jag varit på Grönan idag. Tredje gången gillt på Insane! Båda tidigare gångerna vi har varit där sedan den öppnade, har den varit stängd, men inte nu, som tur va!!! Sedan har jag såklart köttat alla andra attraktioner också :D



Älsklings Pripps ponnie <3

/Carro

Kommentera här!♥
Postat av: Frida

Funkar det att göra så att det står typ, xoxo Frida elr /Frida elr nåt du vet på slutet av ett inlägg xd

2012-07-09 @ 01:36:34
URL: http://fridasalberg.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0