Dagen

Förmiddagen tillbringades i Södertälje, där var jag först till optikern och gjorde en synundersökning. Jag fick även testa att ha linser! Det var faktiskt häftigt att kunna se klart och tydligt utan glasögon när man haft det varje dag i några år! Det skavde lite och så men det var bara testlinser och inte de jag ska ha sedan. Antagligen ska jag dit på måndag igen och prova linser som stämmer med mina ögon och lära mig att "ta hand" om linserna. När skolan börjar kommer jag alltså inte ha glasögon längre! :) eller jag har ju kvar glasögonen för att ha på kvällen och när jag inte orkar sätta i linserna. Efter optikern var jag iaf på BikBok och köpte ett par jeans och en stickad tröja. Köpte även underkläder på HM. Om en halvtimme ska jag träna också. Har förresten kollat på OS också, hoppas Sara tar hem det här nu! :D


Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0