Träning...

Hej, har inte bloggat på några dagar men de senaste kvällarna har jag för en gång skull tränat! :) I söndags kväll hade jag fotbollsträning.
Vi körde idioten några gånger -skitjobbigt såklart! ;)- , en passningsövning och match.
Vi var indelade i fyra grupper och de två grupperna som inte spelade gjorde armhävningar och sittups m.m.
Hade världens träningsvärk dagen efter!
På måndagen bestämde jag, Ida, Sara och Jenny att vi skulle ut och springa så vi sprang och körde fys på kgp i nästan två timmar ;)
Hade träningsvärk efter det med.
Och på torsdagar ska jag springa med Corre :)
Inte den här veckan dock för hon är sjuk! :((
Men idag var jag i stallet och Ida hängde med en stund :)
Skötte Tösen och så men hann inte putsa :( Imorn är det ridning! Vi ska hoppa och jag vill helst ha Tösen elr Brenton men får nog Birk om vi går efter listan! ;)
Hare bra<3

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0