Tack Nora :)

Hej, som ni ser har Nora satt dit min header och fixat lite annat ocks  :)
skrev ett inlgg alldeles nyss men det frsvnn  ngonstans :P Nu strular allt men jag fortstter nd. Ni ser nog vilka bokstver som saknas. orkar inte skriva om allt som  jag skrev frut s ni fr en sammanfattning: Jag, Spattis och Corre sov i stallet i sndags natt. I mndags red jag Citrina och Tsen :) Frsta skoldagen idag var helt okej. kte till stallet efter skolan :D Imorn r det ridning och  Nora, Vi hoppas inte att jag ramlar av!!!
Lngtar! frresten besk Noras blogg www.norasandberg.blogg.se !! den r as bra!<3
Skriver mer i morn men Tusen tack till Nora!<3 :)

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0