Södertälje

Hej, skrev ett inlägg igår om stallet men det försvann? :/
Orkar inte skriva om det men jag var iaf. I stallet igår, vi slutade två minuter innan halvtvåbussen gick och Frida och jag orkade inte vänta i en timme så vi sprang till skåpen och sen ut.
Vi hann precis men jag var rejält änfådd när vi kom fram och jag känner att min kondition inte är den bästa precis.
Borstade Tösen och var klar tidigt eftersom att jag kom tidigt.
Börjar gilla att hon står i utestallet, är jätte mysigt där rast att det blåser rakt igenom nu på vintern.
I förmiddags var jag, Eskil, mamma och Nora i Södertälje.
Köpte ett rött linne och En svart stickad tröja på JC. ;)

Kommentera här!♥
Postat av: Ginny

hon e jätte söt i utestallet <3

2012-01-14 @ 18:43:46
URL: http://nrvkus.bloggplatsen.se

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0