Torsdag

Hej, gud vad det snöar!
Det värsta är att det inte stannar utan bara blir slask! Om det ändå inte blir någon riktig snö så tycker jag att det kan bli vår nu, elr vad tycker ni?
I morse hade vi elevens val och jag hade häst- och ridteori. Jätte kul!
Vi har en jättebra lärare och vi pratade om hur man ska vara i hästens närhet och så. Jag lärde mig en hel del och fick tips på böcker som är bra att läsa och övningar.
Jag ska testa en övning som jag tror hette sweet spott på Tösen :)
Vi fick i läxa att till nästa vecka komma på en elr flera frågor som Jocke ska svara på. Jag vet kanske vad jag ska fråga om men det får ni nog höra senare i så fall ;)
Resten av skoldagen var som vanligt bra.
Har engelska läxa, som jag redan har gjort färdigt för idag, spanska läxa (Som jag gör imorn) och så tog jag hem lite svenska att jobba med, känns som om jag aldrig blir klar med min svenska berättelse!!
Ska fortsätta plugga nu!<3
Hare bra :)
Skriver nog mer senare,
imorn är det fredag den trettonde! :S :P

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0