Ridning på Pelle

Hej, är nyss hemkommen från stallet. Jag red Pelle idag och han är rolig trots att han är som en ål :P Han typ slingrar med halsen och så flyttade han ut bakdelen i galoppen. Gick väll inte så bra i början men i slutet fick han bättre framåtbjudning och det gick bättre :) Tösen har bytt plats och nu står hon i en box i utestallet. Det är ju bra att hon står i box även om det är mkt kallare där än i "innestallet". Jag putsade Pripps sadel idag. Det kändes på något sätt jätte skönt, som om det var en del av Pripps och så kändes det jätte sorgligt! Jag saknar verkligen honom!!! Skoldagen idag var helt okej och imorn är det elevens val och för min del häst- och ridteori :) Nu ska jag duscha! Skriver nog mer sen! ;)♥

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0