Ridning på Donja

Hej, mkt har hänt idag men jag sparar det bästa till ett senare inlägg. Det är ju alltid jätte kul att rida men idag hände något alldeles specielt! :D Men nu, ridningen: Ninni hade satt upp oss på hästar och jag fick Donja. Hon var den enda av ridskolehästarna som jag inte ridit så det var kul att testa henne! Hon var rolig men i galoppen var hon rätt "springig" och det gick inte så bra. Vi skulle träna rytm och vi galopperade över två bommar på en volt. Donja brukar i vanliga fall ta jätteskutt över bommarna men gjorde faktist inte det idag! :) Jag är inte så nöjd med ridningen idag och det gick så där :/ men det gick iaf. Inte jätte dåligt!

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0