MiniUS

Halloj, sitter för en gångs skull vid datan och skriver! :)
För er som inte vet så skriver jag faktist nästan alltid inlägg på mobilen men inte idag.
Jag kom faktist med i MiniUS och det gjorde alla andra som var med på mötet också ;)
Men två av oss som kom med ska få komma med i "stora" US på en gång. Vem det blir bestäms på nästa möte. De kmr att kolla på motiveringarna igen och se hur man är på möet. Jag ska väll försöka att komma med men det är väll inte ås stor chans med min kassa motiverning!
Jaja, får se hur det blir.

Är ensam hemma just nu och myser med Cilla och kattungarna. De är sååå söta<3
Nu har alla tre faktist tappat navelsträngarna. Och det känns som de har vuxit.


Hitta gammal bild på Prinsessan! :)

nån gång idag kmr Corre och Wilma hit, Vi ska väll typ prata om Us! Sen ska väll de kolla på kattungarna. De har ju blivit flera dagar äldre sen sist.
I kväll blir det träning ;)
Fixar kanske några tidsinställda nu...

Kommentera här!♥
Postat av: Jenny

Fiina Cilla!!

Din motevering var visst bra! :o



längtar tills ikväll!



love you

2012-01-22 @ 13:39:05
URL: http://nrvkus.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Haha, det märks att du gör på mobilen :P Ibland råkar du sätta punkter där det inte ska va det :)

2012-01-22 @ 17:22:53

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0