De senaste dagarna...

Hej, jag är en dålig bloggare, jag vet! Men nu ska jag försöka ändra på det och blogga mer ;) De senaste dagarna har jag iaf. Varit i stallet och mockat, sopat, fixat hö och även ridit några gånger på min lilla Tös <3 :) Hon har varit pigg och framåt vilket inte är så konstigt eftersom att hon stått rätt mkt under lovet. Tror det var måndag till fredag som jag, Corre, Spattis, Emma och EP sov i kumlan. Julius skulle också sovit där men hon åkte hem ;( Vi hade iaf. Kul och de andra sov där en natt till men jag var för trött för det :( Nu är jag hos mormor och morfar, Henke har innebandycup så i morn ska vi nog kolla på några matcher. Jag tar nog med boken :P läser förresten fortsättningen på Hungerspelen: Fatta eld :) Adda ZPTCM på Wordfeud !!! :)

Kommentera här!♥
Postat av: Nora

Skickat på WF :D <3

2012-01-10 @ 17:53:26
URL: http://norasandberg.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0