1-9

Sov i Enköping i natt och i morse åkte vi in till Uppsala för att kolla på Henkes innebandymatch. Henke stod typiskt nog över just den matchen men de vann med 9-1. Innan matchen gick jag, mamma och mormor på stan och jag köpte ett par byxor på Cubus, två tröjor (halva reapriset ;)) på Stadium och ett par nya Converse - ganska ljust militärgröna - på Stadium (rea) :D Nu är jag hemma igen och har kollar på the voice Sverige (heter det så? ;)) och nu kollar jag på New Moon (love Twilight!!) samtidigt som jag nördar Word feud (jag är sämst! :D) Harebra<3

Kommentera här!♥
Postat av: Jenny

Converse ! :))) v i får ta och se 2:an när den kommer ut :o <3 <3 <3

2012-01-07 @ 17:00:54

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0