Ridning på Brenton

Halloj alla! Jaha, blev ni förvånade? Red jag verkligen idag? Var inte jag sjuk? Jag svarar "Ja, jag red idag" och "njae, jag var feberfri innan jag åkte till stallet även om jag hade lite ont i halsen och hostade." Nu har jag dock 38.8 -.-' Men nu, ridningen: Jag fick Brenton och jag blev jätte glad! :) Det var verkligen längesen jag red honom! Vi tränade på rytm och Ninni hade byggt upp en bana med bommar. Fyra på C-volten och en till på ena långsidan. Första gången gick det inte så bra. Hade dålig kontakt med hans mun men andra och tredje gick lite bättre. Fjärde var bäst även om det inte gick helt perfekt. Han var ganska pigg och framåt och jag hoppas att han är likadan på tisdag då jag ska tävla honom :D nu funkar det inte att ladda upp bilder -.-' Men ni får ha det så bra!

Kommentera här!♥
Postat av: Benny

saknar dej kryyyya <3

2012-02-09 @ 15:03:30

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0