Bättre :)

Halloj :)
Än är jag inte frisk men jag blir bättre! Har ingen feber elr frossa längre :) Om jag inte har feber i kväll så får jag rida imorn! Jag dör om jag missar ridningen så jag måste bli frisk nu!! Nu ligger jag i soffan och kollar på tv med Eskil, han och Nora är också sjuka och mormor är här.
Kattungarna har blivit jätte stora och imorn är de tre veckor. Det är dags för dem att börja äta lite fast föda :')
Hoppas ni är friskare än jag, Harebra<3

Kommentera här!♥
Postat av: Frida

krya <3



Fan vad gulliga kattungarna e!!! :o <3

2012-02-07 @ 15:43:59
Postat av: Jenny

heja agnes bli friiisk ;D<3 det vore ju katastrof om du missade nationella proven :o <3



gölliga ungar!! <3



puuussss

2012-02-07 @ 18:04:15
URL: http://nrvkus.bloggplatsen.se

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0