Ridning i kväll!

Så här är det att eftersom att vi slutar halv fyra på onsdagar så passar det inte att vi rider då, därför har jag valt att rida kl fyra på tisdagar. Jag ska rida i en grupp med lite blandade nivåer och med Anne som ridlärare, tror att det blir jätte bra! :) kommer också vara med på tisdagstävlingarna och verkligen satsa! ;) kan bara hoppas på att det går lika bra som förra terminen!! Dessutom så ska jag vara med som reserv/extra på hoppspecialen som är varannan lördag, jag kommer alltså vara med de gånger jag kan och det finns plats! :) men ikväll är det iaf ridning och jag är rätt nervös, ska ju rida för ny ridlärare och i ny grupp och så, önska mig lycka till!


Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0