Min Sommar!

Jag började min sommar hemma, tog det chill i en vecka och bara var med kompisar och hängde i stallet. Vecka 26 åkte jag till Grällsta Ridcenter. Veckan där var underbar, den bästa veckan i mitt liv och jag saknar allt mer och mer för varje sekund som går! ♥ Zorro!
Veckorna efter gjorde jag inte så mycket, var med nån kompis men för det mesta gick jag bara och deppade. Sen var jag i Danmark med familjen, mormor och morfar i en vecka, mysigt! Efter danmark gick det några veckor då jag inte gjorde något, deppade, var med några kompisar och åkte upp till hästarna i sommarhagen ett par gånger. Sen var det dags för att åka på cup med fotbollslaget, till Gotland och Visby. Det hela slutade med att vi vann B-slutspelet, inte så bra men inte så dåligt heller! Sista veckan på sommarlovet var jag på ridläger på Väster Kumla, vi bodde i stallet hela veckan och jag var bara hemma ett par gånger för att hämta mat, sov där söndag till måndag, måndag till tisdag, tisdag till onsdag, onsdag till torsdag, torsdag till fredag och lite oplanerat, fredag till lördag! Jag hade världens bästa Tösen på ridlägret! :)
 
Aaah får damp, skiten laggar så det går inte att ladda upp bild ;O
 
förresten, vad tycker ni om mina, Jennys och Emmes videobloggar? :D

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0