Ridavslutning

Halloj! ;) Red Tösen idag och det gick väll helt okej, vi hoppade en bana med fyra hinder. Ett kryss, ett rätuppstående och två oxrar på 70 cm. Första rundan gick väll bra, vägarna var bra. Vi vägrade en gång på den första oxern men jag red på igen och kortade upp henne, hon hoppade jättefint på de två oxrarna sedan! :) Andra rundan gick inte så bra, jag var sen med att ge henne tillräckligt med tygel och jag vet inte vad jag gjorde, hon tog ett konstigt språng. För de andra såg det bra ut och jag tyckte att det var otroligt kul! På fredag eftermiddag åker jag ner till Oskarshamn, gammelfarfar fyller nittio år och det blir stort släktkalas på en resturang. Kommer antagligen ta upp hela stället ;) Är lite sur för jag missar luciatåget i stallet men,men... Tack Cornelia som är kattvakt :) Imorn blir det stallet! :) Ninni berättade att alla hade klarat sig på teoriprovet och så fick jag tillbaka mitt engelskaprov idag, gick väll så där men är inte så bra på engelska så är nöjd. Tack Nora för fina julklappar! :D Harebra <3

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0