Hemma igen

Hej! Igår kom jag hem från Oskarshamn, helgen var rätt kul trots att jag missade luciatåget i stallet. Men i går kväll så skuille jag blogga från min telefon så började den dampa och inlägget försvann ;/ Orkade inte skriva om så jag struntade i det. Nästan gång jag åker bort ska jag fixa några tidsinställda inlägg! :) Dagen idag har varit bra! En rätt slapp dag utan jobbiga lektioner, det är ju snart jullov! :D Kan knappt tänka mig att vi slutar skolan på onsdag och att det är julafton på Lördag! det var ju nyss sommar. Den riktiga snön är ju också äntligen här! men kommer den att smälta till jul? hoppas inte det! vad är en jul utan snö?? Snart är de sista julklapparna färdiga, har bara tre kvar ;) Imorn åker jag till stallet! ;D<3 Harebra!

Kommentera här!♥
Postat av: Nora

hahaah neej, ingen bild :DD <3

2011-12-20 @ 19:15:41
URL: http://norasandberg.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0