Heeeel dag i staaalleet!

Hej alla! Jag vet, jag vet. Dålig uppdatering men idag har jag faktiskt varit i stallet! Corre och jag åkte dit vid kvart över åtta och då var Julius och Wilmis redan där. Tömkörningskurs :) Sussi skulle också vara med på kursen så vi mockade typ hela stallet själva, skitkul! Efter det sopade vi och gick och kollade på tömkörningskursen. Conce var nog den som var bäst på att bli tömkörd av Lorrie, Brenton och Conce. Sen åt vi, gissa vad jag hade för lunch? Jo billyspizza, vad annars? Sen fyllde vi två stora skottkärror med hö och sedan var Ninni så snäll så hon sa att vi fick rida. Jag valde såklart att rida Tösen!<3 Corre tog Lorrie :) Wilma red redan Twister i ridhuset och Julius var också där. Julius red lite på Epona också, duktig chey ;) Men efter det var hon ridlärare för oss tre och byggde upp en bana. Tösen var underbar som vanligt!! <3 Ska fortsätta läsa min spännande bok nu! 178 dagar kvar...!

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0