God Jul!

God jul allihop! Idag vaknade jag faktist prick sju och inte typ fem/sex som jag förutspått. Blev dock väldigt förvånad när jag var den första av mig, Henke och Eskil. Jag fick en bok som morgonpresent "Cirkeln" av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Nån som läst den? Jag är iaf. Lite skeptisk till den eftersom att den verkar vara en mysteriebok, jag gillar inte sådana böcker så mkt. Men jag ska iaf. ge den en chans! Vem vet, den kanske är bra? Kl åtta åkte jag till stallet med Corre och Wilma :) Vi gjorde fint vid graven och så fick Tösen extra godis! Hon var i hagen när vi var där men hon tittade iaf. upp när jag pratade med henne. Nu har vi varit i kyrkan och snart kommer mormor, morfar och Jocke ;) Missade Julkalendern i morse så jag tar väll fram iPaden och kollar på den någongång under dagen! Bloggar nog inte mer idag, men vem vet? Kanske slänger in ett inlägg i väntan på tomten! <3 Ha en bra jul och missa inte Kalle anka! :D

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0