för de som är intresserade...:)

Hallå, I morgon ska jag som sagt vara med Wilma, Nora och Corre :D Sedan ska jag gå till centrum och klippa mig vid tolv. Där ska jag också köpa två gravljus och nån ros innan jag går tillbaka till Corre :) Och för de som är intresserade, så här ser min julafton ut: Kl. Åtta ska jag till stallet för att säga God Jul till Tösen och gå till Pripps och Sokkis grav. Halv tio ska jag till kyrkan (egentligen är det typ bara mamma som vill dit men hon tvingar med oss andra -.-') Efter kyrkan kommer mormor, morfar och Jocke. Innan elr efter kalle anka så ska vi äta julbord. Efter det kommer förhoppningsvis Tomten och sen blir det paketöppning och spel :) För första gången i mitt liv ska jag faktist fira jul hemma ;) Harebra<3

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0