Enköping

Heeej, Denna vecka har uppdateringen varit sämst. Jag åkte till mormor och morfar i helgen och där slappade jag mest med min otroligt bra bok! Hungerspelen är verkligen en av de bästa böckerna jag läst! Eftersom att mormor och morfar bor tio minuter från Granngården så jag passade på att köpa en ny Ryktlåda, en svettskrapa och en ryktskrapa. I går kom vi iaf hem och jag gick till Corre, vi pratade om lite saker- jag tar det i ett annat inlägg, lite senare men det handlar om ridningen... -och jag fick julklappar, en svamp i hästform, en hovborst, en pannborste och en påse vita snoddar :) Idag så åkte jag till stallet kl. 08.15 och mockade och sopade. Sen satt vi i klubbrummet en stund och flummade ;) Det var jag, Corre, Wilmis, Emma och Emme som var där idag. Julius kom också senare :) Åker kanske dit imorn! Snart får ni en liten sammanfattning om 2011.

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0