Bäst Dag!

Hej! Dagen har varit underbar med bästa vännerna! Corre, Nora och Wilma fick sina julklappar, själv fick jag en bok av Wilmis :) Passade jättebra med just den boken eftersom att jag läser ettan just nu och den jag fick är tvåan :) Vi var i stallet en stund också :) Pussade och borstade på Tösen och så körde vi lite konditionsträning i ridhuset När Wilma red :D Håller på och städa det sista inför i morn samtidigt som jag lyssnar och sjunger med till skivan "Amy Daimond en helt ny Imorn blir det nog inte så mycket bloggande, det är ju jul! Nej, nu ska jag gå och mysa med familjen! Tack för dagen tjejer! Hoppas bi haft en lika bra dag som jag! :) <3

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0