A, Lucia och stallet...

Hejsan, Lucia i dag! Dagen började med att jag gick upp klockan 06.15 för att se på brorsans luciatåg på dagis. Hur gulligt som helst när små barn är utklädda och står och sjunger! fast jag var suuuuuper trött! Fikat på dagis var rätt äckligt med degiga lussebullar. Corre och jag gick till skolan sen och där fikade vi igen, den här gången med ännu äckligare fika. Men så en bra sak; Elisabeth hade satt ut betyg på våra soprov som vi skulle få tillbaka, hon sa igår att det barar var två som hade fått A och jag trodde att jag skulle få B elr C men jag och Jenny fick A! :) Rätt stolt faktiskt :P Vart inte äns nöjd med provet! Men hade varit nöjd om jag fått B med! Efter det kollade vi på Luciatåget i idrottshallen, fint men min fot somnade så jag knappt kunde gå ;S Sedan flöt dagen på rätt snabbt, gjorde nån mutter- och snörgrej på slöjden så vi stod och försökte slå knut på snöret genom att göra någonting, kan inte förklara... (Har faktiskt klarat nio knutar nu! :D) åkte till stallet sen och skötte Tösen :* Borstade och gjorde lite andra saker. Julius och jag satt och pratade om vårat H-läger i klubbrummet en stund! :) Haha! Ska försöka fixa min design nu men fattar ingenting! Varför är allt så obegripligt?? :O harebra! <3

Kommentera här!♥

♥Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0